Ahojte priatelia, nedávno nás zákazník požiadal o pomoc pri kúpe jazdenej BMW X3 vo verzii M čo znamená, že pod kapotou je 3.0 litrový radový 6 valec twin turbo, ktorý takejto SUV “krabičke” poskytuje výkon úctyhodných 353kw, čo je veru viac ako vám prinášame bežne
… musím povedať, že som sa na kontrolu obzvlášť tešil, nieže na Mazdu, Škodu, VW či Toyotu ktorú u nás často vidíte sa neteším, ale už obvykle viem čo môžem od daného modelu, motoru, roku výroby vďaka stovkám preverených kusov čakať. Auto bolo z roku 2020 a malo mať najazdených len 25000km. Zákazník dostal na nás odporučenie od známeho, ktorý je našim fanúšikom za čo ďakujeme
.



Pustili sme sa teda do online previerky a elektronickej servisnej histórie vozidla 

Online report nám neukázal žiadne poistné udalosti z minulosti, na Slovensku jeden majiteľ auta (BMW bolo dovezené z Nemecka), kontrola originality z 12/2023 kedy sa vozidlo priviezlo, naznačovala, že auto by skutočne nemalo byť po havárii (odporúčam kontrolu originality brať s rezervou, “záhadne” nám občas lakované diely nesedia s deklarovanými podkladmi), na aute sme ešte videli záložné právo v prospech banky, keďže vozidlo bolo na leasing, o čom sme dopredu vedeli a mali s predávajúcim dohodnutý postup. Servis bol pravidelný, opäť kvitujem servisnú históriu aj v menu vozidla 



Exteriér vozidla a meranie laku: predávajúci sa so mnou vsadil, že na aute nenájdem ani len žiadny škrabanec, čo sa však podarilo, bol to asi 3cm škrabanec na spätnom zrkadle a zopár skaliek na prednej časti vozidla, ktorým sa žiaľ žiadne jazdené auto nevyhne. Karoséria bola ale naozaj v nádhernom stave, bez lakovania či manipulácie s jednotlivými časťami karosérie 

Interiér vozidla: interiér bol za mňa v nádhernej kombinácii tmavej a svetlej kože, veľmi sa mi páčili detaily ako podsvietené M logo v sedadlách. BMW ale vždy vedeli krásne osvetliť interiér aj okolie vozidla, tieto detaily vždy boli doménou nemeckej prémie a Volva. 

Diagnostika: “preliezla” všetky riadiace jednotky prevodovky, motora, elektronického podvozku, výbavy, kamier či napríklad riadiacej jednotky zosilnenia zvuku motora absolútne bez chyby 




Motorická stránka: motor krásny, suchý, studený štart bez nežiaducich zvukov v pozadí, stav bez umývania zodpovedal zánovným 25000km, ktoré malo vozidlo najazdené. Kvapaliny v poriadku 

Podvozok, brzdy, pneu: podvozok vozidla je opäť časť kde kilometre neoklamete, všetko bolo v zánovnom stave a kvitujem aj že športové oddelenie BMW divízia M využíva aj svoje podvozkové diely na ktorých bol všade originálny emblém a teda nejedná sa len o obyčajné BMW so silným motorom. Kotúče boli pôvodné ale vo fajn stave, predné brzdové platničky nové, zadné ešte čo to požijú, pneumatiky zánovné, dobrej značky akú si takéto auto zaslúži 

Testovacia jazda: prebehla bez problémov, predajca vybral aj dostatočne dlhú trasu, aby sme si mohli overiť prácu diagnostiky a vyskúšať aj všetky systémy či výbavu na palube vozidla, či vyskúšať rôzne jazdné režimy vozidla a prevodovky 

Auto sme samozrejme všetkými 10timi odporučili, zákazníkovi ďakujeme za dôveru a nášmu fanúšikovi za odporučenie. 

