
Tam sa to začalo dobre, kozmetika pekná (pár škrabancov, skaliek a klasických vecí z používania)
, prelakovanie ľavých zadných dverí + kufra (o tom nebola v záznamoch zmienka), všetko len mierne prelakovania okolo 200 mikronov
, predná časť bez opráv svetlá pôvodné, originálne diely, držiaky, chladiče, zadná časť tak isto bez stopy väčšej opravy
, interiér vozidla pekný zachovalý, dokonca v ňom aj zimné pneumatiky, čo poteší o náklad menej
, potešili aj nové predné brzdy, diagnostika, výčit km z riadiacich jednotiek v poriadku
…. Bolo na čase vyraziť na testovaciu jazdu, motor išiel fajn, prevodovka radila fajn, podvozok nebúchal, no v rýchlostiach okolo 50km/h bolo počuť klasický hluk od prevodovky/ diferenciálu, čo nie je vôbec v poriadku pri týchto modeloch. Aj keď snaha bola, nepodarilo sa nám presne identifikovať z čoho to ide, vzhľadom na cenovku 20 000€ sme sa rozhodli riešiť iné vozidlo. ![]()

O pár týždňov neskôr sa zákazník ozval s tým, že by bol rád, keby mu preveríme ďalšie vozidlo, ktoré si vyhliadol. Jednalo sa o VW Passat Alltrack z roku 2020, s 2.0 TDi motorom o výkone 140kw, pohonom všetkých štyroch kolies a automatickou DSG prevodovkou. Vozidlo malo byť dovezené z Talianska
, keďže sme mali už pár áut z Talianska, ktoré sme vám aj priniesli do príbehu, túto krajinu som hneď nezatratil, lebo už viackrát prekvapila. Preverili sme teda opäť elektronickú servisnú históriu, pravidelný servis pri
ma opäť prekvapil (haldex, dsg, všetko ako má byť
), žiadne servisné úkony či reklamácie navyše
. Online report nám neukázal taktiež žiadne poistné udalosti, ťarchy, ukradnutie vozidla či manipuláciu s odometrom. ![]()



Aj keď to teda nebýva štandard, na prvýkrát nám to nevyšlo, vzhľadom na vysokú cenu vozidla sme sa zhodli so zákazníkom, že je zbytočné riskovať a na druhýkrát vyšlo a oplatilo sa, zákazník zakúpil cukríkový Passat Alltrack. Ďakujeme za dôveru a prajeme veľa spokojných km. ![]()
